Gençliği yetiştiriniz. Onlara ilim ve irfanın müspet fikirlerini veriniz


Yuppi Bugün Dışarıda Yemek Yeme Günü


Merhaba ben Selin, bugün Dünya yemeklerini tadabileceğim ilk günlerim. Sevgili Anneciğim bugün beni gezmeye götürüp kafeterya da yemek yedirecek.

Odada kendi kendime oynuyordum. İnanın yaramazlık yapmıyordum.



Sadece, arada bir dişlerim kaşındığından elime geçenleri ısırdım hepsi bu inanın.


Annem hadi Selin kızım dışarı çıkıp mama yiyip hava alacaksın dediğinde, Hadi yaaa! dedim. Ama bu dediğimi annemin anladığını sanmıyorum.



O kadar sevinmiştim ki, söyle bir uzanıp beklerken keyif yaptım.


Veee, beklenen an geldi. Annem sonunda çıkabildi!



Ve beklenen an geldi. Bakın ortalığı nasıl süpürdüm. Video’mu izleyin. Bu arada kurgu ve senaryo için Dedem Adnan Güney’e çok teşekkür ederim.


Yorumlar