Ana içeriğe atla

Selin Özgök'ün Günlükleri


Merhaba, Ben Selin Özgök
Ben henüz 5 aylık bir bebeğim. Annem’in ismi Tuğçe Güney ÖZGÖK, babamın ismi Caner ÖZGÖK. 5 Aylık bebeğin burada ne işi var diye düşünebilirsiniz. Size neden burada olduğumu kısaca anlatayım. 



Dedem web siteleri ile uğraşarak, insanlara yardımcı olmayı çok seven biridir. Bu neden ile benim henüz anlayamadığım ancak ileride değerini anlayacağım bu blog’u bana sürpriz olarak düzenlemiş. Kendisine çok çok teşekkür ederim.



Bu arada, dedemi blog dünyasından kesin tanırsınız. Dedem Adnan Güney ayrıca AdnanGuney.Com wordpress sitesinde de görmüşsünüzdür.

Bugünden itibaren benim ile ilgili yayın ve yönetimi dedem yürütecek.

Bu blog sevgili kızımız Selin Özgök adına 19.12.2016 tarih, saat 20,30 düzenlenmiştir.

Adnan GÜNEY


Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Yılı Daha Geride Bıraktım - Selinin Günlükleri

Merhaba, 2016 yılını bitirdim. İnanın çok üzüldüm. 2016 senesinin Temmuz ayında dünyaya geldim. Yani 2016 yılının ancak yarısını gördüm. Tabi buna gördüm diyebilirsem. Hiçbir şey anlamadan 2017 senesine merhaba dedim.

Gün geçtikçe büyüyorum ve dünyayı biraz biraz anlamaya, tanımaya çalışıyorum. Uykuyu çok seviyorum. Uykumu alamadığım zaman ortalığı yıkıyorum. Tabi bu durum annemi üzüyor.  Olsun büyüdüğüm de annemin gönlünü alırım.
2017 senesi benim ilk yılbaşı kutlamam. 2017 senesini cici kıyafetlerim ile karşılamak istedim.

Yılbaşı gecesi dedem meyveleri önüne çekmiş. Biraz kızdım ona bana neden vermiyorsun diye.

Yılbaşı gecesi herkes benimle çok ilgilendi. Söz aramızda bu durum çok hoşuma gitti.

Uyku saatim geldiği için hazırlıklarımı yapıp ayrılmak zorundayım.

Tüm büyüklerimin 2017 yılını kutlar ellerinden öperim. İyi geceler.

Yuppi Bugün Dışarıda Yemek Yeme Günü

Merhaba ben Selin, bugün Dünya yemeklerini tadabileceğim ilk günlerim. Sevgili Anneciğim bugün beni gezmeye götürüp kafeterya da yemek yedirecek.

Odada kendi kendime oynuyordum. İnanın yaramazlık yapmıyordum.


Sadece, arada bir dişlerim kaşındığından elime geçenleri ısırdım hepsi bu inanın.


Annem hadi Selin kızım dışarı çıkıp mama yiyip hava alacaksın dediğinde, Hadi yaaa! dedim. Ama bu dediğimi annemin anladığını sanmıyorum.



O kadar sevinmiştim ki, söyle bir uzanıp beklerken keyif yaptım.


Veee, beklenen an geldi. Annem sonunda çıkabildi!



Ve beklenen an geldi. Bakın ortalığı nasıl süpürdüm. Video’mu izleyin. Bu arada kurgu ve senaryo için Dedem Adnan Güney’e çok teşekkür ederim.